Film Arama

NOT: Sayfanın en altındaki Blog Arşivi kısmından aylara göre film seçimi yapabilirsiniz.

28 Eylül 2012 Cuma

Contraband (Son Vurgun) Hakkında Yorumum

---
---
---
---


2012 Yapımı

Başrol: Mark Wahlberg, Ben Foster

Eski kulağı kesik kaçakçılardan olan Chris (Mark W.) artık o işleri bırakmış, iyi bir
aile babası olarak hayatını devam ettirmektedir. Lakin bir gün kayın biraderinin
bulaştığı ve batırdığı bir kaçakçılık işinden dolayı ailesi tehlike altına girmiştir. Yüklü
bir miktar parayı kısa bir süre içerisinden bulması gerekmektedir. Bizimki de yeminini
bozup eski ahbapları ile irtibata geçerek Panama'dan getirip sahte para işine girer.
Ailesini de en yakın arkadaşı Sebastian'a (Ben F.) emanet etmiştir ama acaba iyi mi
etmiştir ? İzleyin de öğrenin...

Şu açıdan gerçekten çok iyi diyebileceğim bir özelliğini göremedim. İzlerken sadece klasik
normal bir film tadında izledim. Tabi Mark'ın oyunculuğu çoğu sahneyi iyileştirmiş,
onu inkar edemem. Film macera ve beklenmeyen olaylar ile de yoğrulduğu için izlerken
sıkıldığımı söyleyemem.

Bu filime benim verdiğim puan 10 üzerinden 6,0

İyi eğlenceler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder