Film Arama

NOT: Sayfanın en altındaki Blog Arşivi kısmından aylara göre film seçimi yapabilirsiniz.

19 Kasım 2012 Pazartesi

The Expatriate Hakkında Yorumum

---
---
---
---




2012 Yapımı

Başrol: Aaron Eckhart, Liana Liberato

İki Amerikalı baba kız Belçikada. Baba çalışıyor, kız da okuyor. Bir gün baba işe bir
gidiyor ki iş miş yok ortada. İşyerinin, ofisinin yerinde yeller esiyor. Ben ortalığı
birbirine katarak ne olduğunu bulmaya çalışıyor. Sonra bakıyor ki işin içinden yine CIA
çıkmış, tabi kendisi de eski bir CIA ajanı. İş arkadaşlarının hepsinin temizlenmiş olduğunu
görünce sıranın kendisinde olduğu fark ediyor ve bu sefer saldırıya geçiyor. İşlerin o
kadar karışık olduğu yetmezmiş gibi bir de kızını korumaya ve düşük çenesine katlanmaya
çalışıyor.

Yeni bir yapım. Haliyle çekim efektleri dolgun ve tatmin edici. Başroldeki arkadaşı diğer
filmlerinden de zaten pek sevmezdim ama burada iyi iş çıkarmış. Aslına bakarsanız
film genel olarak baba kzı arasındaki bağdan konu alıyor ama şunu belirteyim, ben
zerre kadar o duygusallığı yaşayamadım. Yani birbirlerine karşı olan baba kız rollerini
yaşatamıyorlar, bir zorlama var. E bu işler de zorla olmaz. Yine de macera seviyesi
yüksek ve tavsiye edilebilecek bir film.

Bu filme benim verdiğim puan 10 üzerinden 5,6

Size baba diyebilir miyim ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder