Film Arama

NOT: Sayfanın en altındaki Blog Arşivi kısmından aylara göre film seçimi yapabilirsiniz.

20 Mart 2013 Çarşamba

The Tall Man Hakkında Yorumum

---
---
---
---




2012 Yapımı

Başrol: Jessica Biel, Jodelle Ferland

Kıytırık bir kasabada kaybolan onlarca çocuk. Ve dilden dile dolaşan uzun adam efsanesi.
Bu kadar ! Zaten bu kısımlardan başka pek de bir şey anlayamıyoruz. Öncelikle aklımıza
şu soru işareti geliyor; madem her Allah'ın günü kasabadan çocuklar kaçırılıp duruyor, daha
ne halt yemeye kasabada yaşamaya devam ediyorsunuz ? Neyse biz filme dönelim. Kasabamızda bir de sağlık görevlimiz var, genelde kasabalı çok sevmese de öyle kendince birşeyler yapıyor.
Bu görevlimiz Julia (Biel) bir gün evine geldiğinde kızını bağlanmış halde yerde kanlar
içinde bulur. Sonra küçük oğlunun odasına koşar ve siyahlı uzun bir adamın kucağında oğlunu
görür, Daviiiiid ! diye bağırarak peşinden koşturur. Başına bir çok iş geldikten ama çocuğunu
bulamadıktan sonra, kasabaya döner. Ama çok büyük bir terslik vardır, David kendi
çocuğu mudur aslında !

Üstteki yorumda sizi heyecanda bırakacak şekilde bir kesinti yaptım. Zaten başta biraz
heyecanlansanız iyi olur yoksa filmin yarısından sonra ipler kopuyor zaten. Yani yarıdan
sonra durum öyle bir karışıyor ki takip etmekte zorlanıyorsunuz, efendim meğer çocukları
iyi bir amaç uğruna kaçıran bir örgüt varmış da, falan da filan da... Evet aynen bana da
çok saçma geldi. Ama derseniz ki ben Jessica Biel'in oyunculuğunu izlemek istiyorum, bir de
kafam bu aralar çok düzenli, biraz karıştırmak istiyorum, o zaman buyurun !


Bu filme benim verdiğim puan 10 üzerinden 5,4

Çk-   1,4
K-     0,6
Or-   0,8
E-     0,8
O-    1,3
Bu-   0,5

Ah pardon çocuğunuzu kaçırdım !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder