Film Arama

NOT: Sayfanın en altındaki Blog Arşivi kısmından aylara göre film seçimi yapabilirsiniz.

10 Nisan 2013 Çarşamba

Resident Evil Retribution (Ölümcül Deney: İntikam) Hakkında Yorumum

---
---
---
---




2012 Yapımı

Başrol: Milla Jovovich, Michelle Rodriguez

Ölümcül deney efsanesi ! Yok ya, ne efsanesi ! Adam gibi sağlam bir konusu olmayan,
genellikle Amerikalıların bayıldığı zombi temasına dayalı bir seri. Tabi konu bakımından
pek iddialı olamadıkları için garibanlar ne yapsın efektlere veriyorlar tüm dikkatlerini.
Serimizin bu fiminde bizim kahraman kadın Alice, bir uyanır ki şemsiyenin ortasında
yatmaktadır. Yani pis, kötü Umbrella şirketinin odalarından birinde. Sonra eski bir
arkadaşı ona yardım ederek oradan çıkartır. Derken Alice nerede olduğunu öğrenince
hayretleri şaşar kalır. Denizin altında deney şehirdedir. Suni şehirleri bile yapılmıştır.
Moskova, New York gibi. Bizim kız buradan çıkmak için içeride türlü türlü zombi ile
kapışırken, dışarıdan da yardım ekibi gelecektir. Ve tabi ki belli bir süreleri vardır; 2 saat !

Ben zaten oldum olası bu seriden bir şey anlamadım, filmleri izledim mi izledim ama
konu olmadığından aklımda sadece bazı orjinal efektli sahneler var. Tabi efektlerin de
hakkını veriyorlar o konuda bir şey diyemem. Filmde en sevdiğim sahne büyük, ölmek
nedir bilmeyen zombilerle kapışma sahnesi. İzlerken geriliyor insan. E o zaman açın
izleyin de acık gerilin.

Bu filme benim verdiğim puan 10 üzerinden 5,9

Çk-   1,8
K-     0,6
Or-   1,1
E-     1,0
O-    1,0
Bu-   0,4

Önüm arkam sağım solum zombi !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder